Forum www.reinocup.fora.pl Strona Główna
»
Regulamin
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin [5on5]
----------------
Regulamin
Zapisy
Sprawy organizacyjne
Ogólne informacje
Oszuści
Grupy [5on5]
----------------
Grupa A
Grupa B
Grupa C
Grupa D
Grupa E [faza turniejowa]
Grupa F [faza turniejowa]
Faza Turniejowa [5on5]
----------------
pół finały
finał
Turniej [1on1]
----------------
Regulamin
Zapisy
Sprawy organizacyjne
Oszuści
Mecze - I runda
Mecze - II runda
Pół finały
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Czw 20:56, 07 Lut 2008
Temat postu:
dogadujecie sie o 3 mape, a jak nie dojdzie do porozumienia, to nozowka
jAcy '
Wysłany: Śro 23:40, 06 Lut 2008
Temat postu:
małe pytanie : a co w razie remisu ? o 3 mape nozowka ? czy dogrywka ?
Przemo[c]
Wysłany: Śro 22:53, 23 Sty 2008
Temat postu:
accept
proX
Wysłany: Śro 22:47, 23 Sty 2008
Temat postu:
akcept ;d
odp
Wysłany: Wto 10:19, 15 Sty 2008
Temat postu:
Myśle że będzie ok// Możesz wysłać jakiegoś screena, i pokazać na ile ta gamma jest rozjasniona
Scrool
Wysłany: Wto 1:07, 15 Sty 2008
Temat postu:
Mam pytanko dotyczace regulaminu...mam stary monitor i jakos obrazowa nie jest najlesza.. aby grac i cos widzieć mam rozjasnioną gamme w ustawieniach karty graficznej ... Czy ten punkt jest obowiązkowy?? na mapach aim jak terro bedzie zapierdzielał tym małym wkurzającym zielonym ludkiem w okularach i krzywym usmiechu to cięzko go zobaczyc
Siemian
Wysłany: Sob 23:53, 12 Sty 2008
Temat postu: Regulamin turnieju
Regulamin Counter-Strike obowiązuję wszystkich Graczy Counter-Strike, którzy przystąpili do turnieju. Gracz musi się posługiwać w turnieju swoim unikalnym AzureuS_ID zarejestrowanym w Systemie na forum. AzereuS_ID przypisany jest do Profilu Gracza i nie można go zmieniać. W wyjątkowych przypadkach losowych (np. zmiana komponentów komputera) administracja dopuszcza możliwość zmiany AzureuS_ID. Gracz powinien napisać odpowiedni temat w sprawach organizacyjnych i wystąpić o zmianę zapisanego w Profilu AzureuS_ID. W takim przypadku Gracz nie może czynnie uczestniczyć w meczach swego Klanu przez kolejne pięć dni od dnia zmiany AzureuS_ID.
Mecze.
1. Mecze rozgrywane są na dwóch mapach, kolejność map jest do uzgodnienia, przez uczestników meczu, w razie braku porozumienia, kolejność mapa, oraz teamów wybiera administrator.
2. W czasie meczu na serwerze mogą przebywać tylko 2 osoby rozgrywające mecz.
3. Podczas meczu na serwerze nie może przebywać żaden obserwator z wyłączeniem Administratorów turnieju bądź osób przez nich wyznaczonych.
4. W meczu nie może uczestniczyć Gracz, który w tym okresie jest zawieszony w rozgrywkach z powodu zmiany Klanu, zmiany AzureuS_ID bądź odbywa zawieszenie karne.
5. Podczas meczu zawodnicy są zobowiązani do nagrywania dem i włączeniu najnowszej wersji programu Anty-Cheat'erskiego AzureuS. Niezbędne będą też screeny wykonane tuż po zakończeniu każdej połowy mapy, by udokumentować wynik gdy przeciwnik nie zaakceptował wyniku.
6. Gracze zobowiązani są do wrzucenia raportu programu AzureuS (maksymalnie do 24 godzin od zakończenia meczu) oraz przechowywania wszystkich wymaganych demek przez minimum 4dni lub do zamknięcia meczu przez League Admin'a.
7. Dopuszcza się zmianę terminu meczu po powiadomieniu przeciwnika najpóźniej na 12h przed rozpoczęciem meczu i napisaniu tego w temacie. Mecz przełożony musi być rozegrany jednak nie później niż 72h od ostatnio zaakceptowanego terminu.
8. Jeśli przed, podczas lub po meczu doszło do nieprawidłowości/zakłóceń, złamania Regulaminu, bądź Gracz ma wątpliwości co do przebiegu, wyniku spotkania to mają prawo to zgłosić Admin'owi.
9. Dopuszcza się podłączenie do serwera w czasie meczu HLTV z opóźnieniem 90 sekundowym.
10. Ostateczną decyzję we wszelkich sprawach meczu podejmują Admin'i.
Ustawienia gracza.
1. Następujące wartości muszą być zastosowane w configu gracza:
Kod:
cl_lc 1
cl_lw 1
cl_pitchspeed 225
cl_showevents 0
cl_movespeedkey 0.52
cl_pmanstats 0
gl_picmip 0
gl_monolights 0
gl_polyoffset 0.1(Nvidia) / 4(ATI)
gl_max_size > 128
fastsprites 0
lightgamma 2.5
texgamma 2.0
max_smokepuffs 120
s_show 0
s_a3d 0
r_speeds 0
cl_updaterate > 70
cl_cmdrate > 70
rate > 18000
ex_interp 0.03 - 0.01
net_graph 2 lub 3
2. Poniższe skrypty są nielegalne i zabronione:
Skrypt BunnyHop
Skrypt obrotu (Turn scripts) [o 180° itp]
Skrypt/bind +duck na scrollu.
Skrypty wykorzystujące -mlook
Skrypty Stop-Shot [skrypty Use lub Awp]
Skrypty centrujące ekran
Skrypty niwelujące rozrzut broni (No-Recoil)
Skrypty Burstfire
3. Dozwolone są tylko i wyłącznie skrypty ułatwiające kupowanie ekwipunku i broni na początku każdej z rund (jeżeli na danej mapie jest to możliwe)
4. Używanie A3D (2.0) jest zabronione. Użycie wszelkich innych narzędzi/sterowników dających taki sam efekt jak A3D (2.0) także jest nielegalne i będzie karane w taki sam sposób.
5. Zmiana opcji graficznych lub tekstur przy pomocy sterowników kart graficznych, bądź podobnych narzędzi jest nielegalna.
Mapy.
Lista 15 map rozgrywanych w turnieju [1on1]
- aim_ak_colt
- aim_ak-colt2k3
- aim_headshot
- aim_map
- aim_map2
- aim_map_usp
- awp_map
- awp_map2
- awp_wall
- cs_deagle5
- fy_iceworld
- fy_pool_day
- glock_tok
- radical_deagle
Serwery
1. Ustawienia serwera na którym będą rozgrywane mecze w ramach turnieju
Kod:
mp_allowmonsters 0
mp_autokick 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime 0.15
mp_c4timer 35
mp_chasecam 1
mp_chattime 10
mp_fadetoblack 1
mp_flashlight 1
mp_forcecamera 3
mp_forcechasecam 1
mp_friendly_grenade_damage 1
mp_friendlyfire 1
mp_freezetime 0
mp_fraglimit 0
mp_hostagepenalty 0
mp_ghostfrenquency 0.1
mp_limitteams 6
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_logdetail 3
mp_mirrordamage 0
mp_playerid 0
mp_roundtime 2.5
mp_startmoney 800
mp_timelimit 0
mp_tkpunish 0
mp_winlimit 0
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_allowdownload 0
sv_clienttrace 1.0
sv_clipmode 0
sv_allowupload 1
sv_cheats 0
sv_gravity 800
sv_maxrate 25000
sv_maxspeed 320
sv_maxupdaterate 101
sv_minrate 2500
sys_ticrate 1000
decalfrequency 60
pausable 1
log on
2. Gracze maja prawo przed rozpoczęciem meczu sprawdzić dokładnie konfiguracje serwera, by była ona zgodna z Regulaminem.
3. Za zgodność konfiguracji serwera odpowiedzialny jest Gracz, który go proponuje i udostępnia.
4. Na serwerze muszą być wyłączone wszystkie zbędne pluginy, które nie są wymagane do rozegrania meczu.(Dopuszczalny jest plugin amx_match)
Taryfikator przewinień
Dema:
1. Brak dema z jednej lub więcej (ćwiartek/połówek) przegrana meczu przez gracza, który nie dostarczył dema. Dema HLTV nie będą brane pod uwagę. Demka trzeba przechowywać przez 4 dni lub do czasu zamknięcia tematu prze League Admin'a.
2. Przeciwnik może poprosić maksymalnie 2 dema na gracza
3. W wyjątkowej sytuacji admin może poprosić o demka do 4 dni po zakończeniu meczu.
AzureuS:
Brak raportu AzureuS'a (logów, screenów z ewentualnym błędem AzureuS'a) - przegrana meczu przez gracza, który nie dostarczył Azureusa
Gracz ma obowiązek, po każdym meczu, wrzucić raport na darmowe ftp i dostarczyć link w temacie meczowym.
Pozostałe:
*Nieprawidłowe AzureuS_ID - przegrany mecz przez gracza ze złym id
*Nielegalne Skrypty - przegrany mecz, przez gracza z nielegalnymi skryptami
*Spamownie podczas gry - +/-1 runda za używanie tzw. "say" w celu wyprowadzenia z równowagi przeciwnika, bądź w celu zirytowania go (zależy od sytuacji i opinii admina sprawdzającego mecz).
*Kick gracza podczas meczu - przegrana meczu przez gracza ktory kickowal
*Użycie A3D (2.0) - wykluczenie z turnieju
*Czitowanie - wykluczenie z turnieju
Regulamin turnieju przybliżony do regulaminu Proxion 1on1
Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin