Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siemian
Administrator
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubawa
|
Wysłany: Sob 14:33, 12 Sty 2008 Temat postu: Regulamin turnieju |
|
|
1. Turniej odbędzie się w systemie double elimination.
Startują : 16 klanów. W przypadku większej ilości zgłoszonych klanów będą grane tylko te które sie zmieściły do 17 zapisanych .
Najpierw jest faza grupowa, 3 grupy po 4 klany i 1 grupa w ktorej jest 5 klanow w grupie, gra każdy z każdym.
punktacja za mecze jak w turnieju czyli:
wygrana - 3 pkt
remis - 1 pkt
przegrana - 0 pkt
następnie z każdej grupy wychodzą po dwa klany do fazy kolejnej czyli SE.
w przypadku takiej samej liczby punktów dwóch klanów w grupie, o wyjściu
decyduje bilans wygranych/przegranych rund, jeżeli i w tym będzie remis,
decyduje dodatkowy mecz.
2. Zasady meczu:
gramy składami 5na5;
- organizator ma prawo o media z meczu ( nawet jak niebral w nim udziału)
- dwie mapy;
- 12 rund na stronę
- konieczność stawienia się całego klanu w ciągu max 10 minut od wyznaczonego czasu
(w przeciwnym razie walkower).
Rozgrzewka możliwa tylko - - gdy zmieści się w owych 10 minutach;
- 3 pause'y po 5 minut do wykorzystania (zawsze tylko pod koniec rundy, lub podczas freezetime);
- na serwerze znajdują się:
a) 2x5 zawodników;
b) sędzia ( opcjonalnie )
c) HLTV ( opcjonalnie )
- azuerues uruchomiony (najnowsza wersja czyli 3.21)
- grę prowadzi sędzia ( jeżeli jest )
- jakiekolwiek zbędne dyskusje z sędzią podczas meczu są ZABRONIONE (a próby dezorganizacji meczu
będą odpowiednio karane).
Jeżeli nie - zgadzasz się z sędzią zachowaj to dla siebie, a swoją opinie o nim (i jego postępowaniu) po
meczu opisz na forum.
- gramy dwie mapy.
- mr12 ( 12 rund na strone )
- nie można wykorzystywać błędów gry:
Wychodzenie poza mape (ponad i obok )
używanie Flash Bugow (jeżeli nie wiesz o co tu chodzi to zapytaj mądrzejszych kolegów );
zakaz podkładania bomby w miejscach, w których nie jest słyszalna (można podkładać na skrzynkach).
3. Parametry meczu:
- roundtime 2.30
- c4 35 sec
- freezetime 6 sec
- buytime 15 sec
- reszta standardowo (CB dla 1.5)
4. Mapy:
- de_dust2
- de_nuke
- de_inferno
- de_train
- de_cbble
- de_clan1_mill
- de_clan2_fire
- de_prodigy
5. Wybór mapy:
Każdy klan wybiera sobie mapę którą chce zagrać.
6. Przygotowanie drużyny do meczu:
Klan jest uznany za gotowy do gry jeżeli:
jest na serwerze w pełnym sqadzie (nie dotyczy dokańczanego meczu);
każdy klanowicz ma odpowiedni tag klanowy i nick;
7. Sędzia:
Sędzia nie musi być obecny na meczu. Dajemy klanom „wolną rękę”, można zażyczyć sobie obecności sędziego jeżeli ktoś ma wątpliwości co do gry przeciwników, warunek – należy to zrobić 24h przed meczem, sędzia nie może wejść na mecz po jego rozpoczęciu, jeżeli klany sobie tego nie życzą. W przypadku kiedy nie ma sędziego, klany potwierdzają wynik meczu sami. Proszę pamiętać o zrobieniu screena z IP ( amx_showip ), Azureusie i wyrzucaniu dem z gry do 24h po prośbie przeciwnika.
8. Przebieg gry:
- Sędzia upewnia się czy wszyscy (i wszystko) jest gotowe. - Mecz rozpoczyna się po trzech resach i odpowiednim komunikacie od Sędziego.
- Rozpoczęty mecz można jeszcze anulować w pierwszej rundzie tylko zanim padną pierwsze strzały (i będą ranni).
- Pause w czasie gry dają zawodnicy. Pausa może być włączona po zakończeniu rundy lub podczas freezetime następnej rundy i może być dana tylko wtedy (odstępstwa od tej zasady będą karane). Każdy team ma prawo do dania trzech pause trwających max 5 min. (po tym czasie sędzia ma prawo puścić pause). Jeśli dany klan da więcej pause to automatycznie
oddaje jedną rundę przeciwnikowi.
- Sędzia może dać pause w każdym momęcie gry jeżeli jest to konieczne aby upomnieć któregoś zawodnika lub dokonać koniecznych zmian na serwerze.
- Rozmowa z klanem przeciwnym podczas meczu jest zabroniona.
- Każdy gracz ma obowiązek zachować kulture osobistą.
- Za niestosowne zachowanie gracza odpowiada cały jego klan.
- Jeżeli jakiś zawodnik (lub zawodnicy) opuści gre, klan ma prawo kontynuować grę w osłabieniu (nawet gdy w jednym teamie pozostanie jeden gracz.
- Jeżeli cały klan opuści grę wtedy serwer jest pausowany i jest to traktowane jako pause dane
przez klan, który opuścił serwer.
9. Kary:
Klan podczas meczu może być ukarany za:
umyślne przeciąganie momentu rozpoczęcia gry;
zmiana nicków lub tagów klanowych na niewłaściwe;
pisanie czegokolwiek na say;
łamanie zakazu używania błędów gry;
zbędne dyskusje z sędzią.
Sędzia podczas meczu może ukarać klan w zależności od wagi przewinienia:
upomnieniem;
dopisaniem klanowi przeciwnemu jednej lub dwóch rund;
zakończyć mecz dyskwalifikacją dla klanu (extremalne przypadki).
Używanie
10. Zawodnik i klan
klan podczas całego przebiegu turnieju odpowiada za swoich zawodników i ich zachowanie na serwerze, forum, oraz wszędzie tam gdzie prawy związane są z turniejem.
za nie dostarczenie dema zawodnik jest ukarany zakazem gry w dwóch następnych meczach
klan który dwa razy nie dostarczy dema (z dwóch różnych meczy) dyscyplinarnie kończy udział w turnieju.
11. Nożówka:
Nożówka jest rozgrywana wtedy gdy klany nie zgadzają się ze sobą co do stron w pierwszej
polowie meczu.
Sędzia decyduje w której części mapy ma się odbyć nożówka.
W przypadku sporów sędzia decyduje jaki klan po jakiej stronie zacznie nożówkę.
Broń powinna zostać wyrzucona na własnym respie.
strzał z jakiejkolwiek broni w jakimkolwiek kierunku jest zabronione.
Rzut HE (granatem) jest zabroniony.
Złamanie zasad jest traktowane jako oddanie nożówki walkowerem.
Jeżeli oba klany złamią zasady, przegrywa ten który złamał je jeko pierwszy.
Kupowanie kamizelek na respie jest dozwolone.
Kupowanie i użycie fleszy jest dozwolone.
12. Przerwanie/Dokończenie meczu:
Mecz może zostać uznany za przerwany jedynie w sytuacjach, na które gracze i sędziowie
nie mieli wpływu,
a co uniemożliwia dalszą grę. Zostaje zapamiętany wynik meczu do momentu jego przerwania,
a termin dokończenia
meczu zostaje ustalony na takich samych zasadach jak termin przekładanego meczu. Klany
na dokańczany
mecz nie mają obowiązku stawiać się w pełnych składach.
13. Walkower:
Walkower zostaje uznany w przypadku gdy klan nie stawi się w pełnym składzie na mecz w
wyznaczonym dniu i
o wyznaczonej godzinie i nie poda powodu nie stawienia się na mecz (na forum w temacie
tego meczu)
co najmniej godzine przed jego planowanym rozpoczęciem oraz gdy drugi klan mający grać
ten mecz stawił się
w wyznaczonym czasie w pełnym składzie. Walkower jest w statystykach meczu uznawany
za zwycięstwo drugiej
drużyny z wynikiem 25:0
14. Media
Azuerus
Podczas całego turnieju wymagana jest najnowsza wersja Azreusa , dla tych ktorzy niewiedzą to wersja 3.21 ;] . (w przypadku pojawienia się nowej wersji w trakcie trwania turnieju każdy zoobowiązany jest zaopatrzyć się w tą wersje i jej używać.
Zabrania się używać jakichkolwiek programów ułatwiających grę, oraz programów blokujących Azeruesa! Za niestosowanie się do tego, gracz łacznie z klanem zostaną usunięci z rozgrywek!
Raport z Azuerusa wrzuca po meczu każdy klan jest do tego zobowiązany.
( Zdarzają sie błędy azuerusa w takim przypadku należy do 30 minut po zakończonym meczu wrzucić dowód w postaci zdjęcia z godziną i datą widniejącą na pulpicie - żeby zrobić ss należy wcisnąć klawisz PRINT SCREEN, po naciśnięciu go należy wyłączyć raport otworzyć painta i wkleić ss, nie zabraniamy też robienia zdjęć komórka bądź też aparatem cyfrowym).
W razie wykrycia iż gracz kombinował coś z azerem zostanie on zawieszony a klan przegrywa przez w/o.
Screeny
Każdy gracz zobowiązany jest do wrzucenia linku na forum z zdjęciem: Smoke + net_graph3 + tabela. Screena należy wrzucić na forum w przeciągu 24h od zakończenia.
Dema
Dema wrzucamy na forum tylko na prośbę przeciwnika(przeciwnik ma na to godzinę po meczu). Dema należy wrzucić w przeciągu 24h od momentu w którym przeciwnik poprosił o dema.
KARY ZA PRZEWINIENIA
Dema:
Brak dema z jednej lub więcej (ćwiartek/połówek) - zawieszenie gracza na 1 mecze i kara w postaci w/o dla klanu którego gracz dema nie dostarczył. Dema HLTV nie będą brane pod uwagę.
Demka trzeba przechowywać przez 2 dni lub do czasu zamknięcia tematu prze League Admin'a.
AzureuS:
Brak raportu AzureuS'a (logów, screenów z ewentualnym błędem AzureuS'a) - zawieszenie dla gracza na 1 mecz i kara w postaci w/o dla klanu którego gracz raportu nie dostarczył.
Gracz ma obowiązek, po każdym meczu, wrzucić raport na darmowe ftp i dostarczyć link w temacie meczowym.
Pozostałe:
> Rozbrajanie za pomocą latarki - zawieszenie dla gracza na 1 mecz i dodatkowo +/-1 runda w ogólnym wyniku za każdorazowe nieprawidłowe rozbrajanie.( w przypadku gdy c4 uda się rozbroić )
> Nieprawidłowe AzureuS_ID - zawieszenie dla gracza na 2 mecze i kara w postaci w/o dla klanu w którym dany gracz występował.
> Podmieniony HUD - zawieszenie dla gracza na 2 mecze.
> Brak SS ze smoke - zawieszenie dla gracza na 1 mecz, w przypadku gdy większość graczy w meczu nie posiada SS, mecz ten zostaje rozstrzygnięty przez w/o.
> Złe modele - zawieszenie dla gracza na 1 mecz (dozwolone sa modele High_Fps z okrągłymi głowami oraz modele HLTV)
> Modele podchodzące pod cheat - zawieszenie dla gracza na 3 mecze i kara w postaci w/o dla klanu w którym dany gracz występował.
> Używanie bugów (błedy map, flashbugi, itp.) - +/- 2 rundy dla drużyny od każdego buga (maksymalnie 6). W skrajnym przypadku kara w postaci w/o dla klanu który owych przewinień sie dopuścił.
> Spamownie podczas gry - +/-1 runda za używanie tzw. "say" w celu wyprowadzenia z równowagi przeciwnika, bądź w celu zirytowania go (zależy od sytuacji i opinii admina sprawdzającego mecz).
> Niestandardowe pliki (tekstury map, itp.) - zawieszenie dla gracza na 2 mecze i kara w postaci w/o dla klanu w którym dany gracz występował.
> Złe ustawienia gracza - zawieszenia od każdego złego ustawienia dla gracza na 1 mecz. W przypadku gdy 3 osoby z klanu posiadały złe ustawienia kara w postaci w/o dla klanu w którym dani gracze występowali.
>Czitowanie - Usunięcie gracza w turnieju i kara w postaci w/o dla klanu w którym dany gracz występował. W przypadku gdy 3 lub więcej graczy czitowało podczas meczu w jednym klanie, team ten zostaje natychmiastowo usunięty z rozgrywek. ( Wszyscy gracze złapani na czitowaniu w turnieju trafiają na BL SPR).
Regulamin Turnieju jest zbliżony do zasad pwc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Siemian dnia Pon 15:05, 14 Sty 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|
 |
FraneK
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:03, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Skopiowany regulamin ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Tost
Administrator
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tychy
|
Wysłany: Nie 21:44, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
prawie skopiowany z pwc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
RiffS
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 2:30, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
kopia ale okej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Tost
Administrator
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tychy
|
Wysłany: Pon 13:41, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
nie ta sama ;=]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Szewq
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pisz
|
Wysłany: Wto 9:39, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Podobna i to wszystko;]heh.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 13:15, 16 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
dajcie wzmianke moze o azerku 4.0
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
Siemian
Administrator
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubawa
|
Wysłany: Sob 9:42, 09 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Azerek nie 4.0, tylko 4.1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
 |
|
|